Havecenteret

En oplevelse
Høng Planteskole er et af Vestsjællands største havecenter. Så der er nok at kigge på. Det er altid en oplevelse at besøge Høng Planteskole. Vi vil gerne have at vores kunder går rundt og hygger sig - både ude og inde. Vi har fliser overalt så du kan gå tørskoet rundt og lade dig inspirere.

Stort plantekenskab
I Høng Planteskole ved vi en masse om vores planter, men også om de planter vi ikke har, men som vi meget gerne skaffer hjem til dig. Så tøv ikke med at spørge os til råds.

Stor udvidelse
Høng Planteskole havde en større udvielse i foråret 2006, hvor det ene drivhus blev dobbelt så stort mm.

Ejerskift og nyt navn

I sommeren 2019 skiftede stedet ejer og i 2021 blev navndet skiftet fra Vejs Havecenter til Høng Planteskole

Også for børn
Mens far og mor kigger på planter, kan børnene, køre på scootere, cykler og traktorer, der er mange flise stier, og hele havecentret er indhegnet.

Vi håber at Høng Planteskole vil være dit foretrukne sted, når du skal i haven på nettet, eller ude i virkeligheden

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Høng Planteskole

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.